top of page

Veelgestelde vragen

Is het volledige assortiment van Suiker & Bloem plantaardig?

Ja! Van de sprinkles tot de 'boter crème' er is geen dierlijk product te bekennen.

Hoe bestel ik taart of sweets? 

Hiervoor gebruik je het bestelformulier op de website.

Hoe ver van tevoren moet ik bestellen?

Reken op minimaal 2 weken. Zo ben je verzekerd van een plekje en heb ik voldoende tijd voor de inkoop/planning en het bakken en decoreren. 

Uit welke smaken kan ik kiezen? 

Dit kun je terugvinden op de website bij je gewenste product.

Kan ik een fondant taart bestellen? 

Nee, ik werk uitsluitend met 'boter crème' taarten en gebruik fondant enkel voor bijvoorbeeld een leeftijd of naam op een taart.

Ik heb een taart gezien op internet of bij een andere bakker. Wil je deze namaken? 

Nee, ik kopieer geen werk van andere bakkers. Ik kan een foto als referentie gebruiken en er inspiratie uit halen.

Ik heb een taart besteld, waar kan ik deze afhalen? 

Je kunt deze op de afgesproken dag en tijd ophalen op de Spaanse Aakstraat 7 te Groningen. Dit zal in de bevestigingsmail benoemd worden.

Lever je de bestellingen ook?

Reguliere bestellingen dienen afgehaald te worden. Trouwtaarten bezorg ik, tegen een vergoeding.

Kan ik een bestelling plaatsen voor een bedrijf?

Zeker! Je kunt custom taarten of sweets bestellen via het reguliere bestelformulier op deze site of voor overige vragen mailen naar info@suikerbloem.nl. Er is in overleg veel mogelijk!

Kan ik de taart en sweets veilig vervoeren naar huis? 

Dat zou geen probleem moeten zijn. Bij het afhalen zal ik wat tips meegeven en voorzichtig rijden is zeker nodig. Suiker & Bloem is niet aansprakelijk voor schade tijdens het vervoeren van de taart.

Moet ik mijn taart en sweets in de koelkast bewaren? 

Dat raad ik zeker aan. Je kunt de taart en sweets een uur tot halfuur voor het serveren uit de koelkast halen om het op kamertemperatuur te laten komen.  De koekjes hoeven niet in de koelkast bewaard te worden.

Kan ik mijn taart ook invriezen?

Ik maak de taart vers dus dat is zeker mogelijk. Hier heb ik wel instructies voor om te zorgen dat de taart niet uitdroogt in de vriezer. Mocht u de taart willen invriezen zal ik bij het afhalen instructies geven. De taart kan (in stukken) ingevroren worden op de dag van ophalen en blijft een maand goed in de vriezer mits goed verpakt én op juiste wijze ontdooit. 

Hoe lang kan ik mijn taart bewaren? 

De taarten zijn nog vier dagen goed na afhalen, mits goed bewaard; in de koeling en goed afgedekt zodat deze niet uitdroogt. 

Welke betalingsmogelijkheden zijn er? 

Om zeker te zijn van je bestelling wordt gevraagd de bestelling minimaal een week alvorens de ophaaldag te voldoen. Dit bedrag kan via een betaalverzoek of overschrijving worden voldaan. Bedrijven kunnen op factuur betalen. 

Wat als ik mijn aanbetaling nog niet in orde heb gemaakt? 

Je bestelling wordt pas verwerkt wanneer de aanbetaling voldaan is.

Kan ik langskomen om mijn bestellingen te plaatsen?

Nee, alle bestellingen gaan via het bestelformulier en/of de mail. 

Is alles op de taart eetbaar? 

Nee, sommige gebruikte decoratie is niet eetbaar. Dit wordt bij het afhalen duidelijk gemaakt bij de klant. De klant is verantwoordelijk dit ook aan zijn/haar gasten te vermelden.

 

Het antwoord op je vraag niet gevonden?

Schroom niet om contact op te nemen. Je kunt me bereiken via info@suikerbloem.nl

bottom of page